vineri, 2 decembrie 2011

Diagnostic

amăgirea mi-i amorțită parțial.


degetul arătător 
celălaltul meu însingurat
încă mi-l pot rătăci cu ușurință
printre dogmele cerului înnorat.


îngrijitorii mei 
sunt sterilizați într-o limbă străină
și înșurubați temeinic
în venele gândurilor temporale.


mi-au prescris o tămăduire care
nu mă încape
dar are-o formulă ușor de memorat.
câteva cifre de ținut sub limbă.

totul mi se trage de la rândunele.
când le privesc 
îmi vine să cred că sunt pe pământ.

 zburătoarele astea
obosite fiind de înălțări gâfâite
trebuie să-și sprijine piciorul
ca să odihnească aripa. 
însă sub picioare port cerul
pe care nu-l calc.
a călca e mitul căutării
cu bătături în tălpi.
spre locurile dorite
niciodată nu ,,plec,,.
sunt.


o să-mi treacă mi se spune.
o să-mi treacă



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu