sâmbătă, 30 iulie 2011

Sunt nebunul performant.



 Cu mare uşurinţă nu mă identific cu nimic.  
  
Sunt nebunul performant !
Reuşesc mai tot timpul să pierd din vedere
cu o tulburător de rapidă isteţime
rostul meu printre gângavele făpturi.
Lumea ... nu se pierde.
Lumea se mişcă ca o scolopendră.
Zăngănitul solzilor ei este
-prin măruntaiele mele şi pe suprafaţa înnourată a pielii-
strict şi-abominabil dar canonic.
Când acest calm miracol mi se-ntâmplă
mă uit în jur şi tac...
Gândesc :
,,Sunt nebunul performant,,.
Atunci o odihnă eternă mă surprinde zâmbind.

                    .................

Con gran facilidad  no me identifico con nada.


Soy el loco inmejorable.
Casi siempre logro perder de vista
con una inexplorable sabiduría
el sentido de la vida.
El mundo ... no se pierde.
El mundo se mueve como milpies.
El ruido de sus escamas es
-por mis entrañas y por la superficie de mi piel nublada-
estricto y abominable pero canonico.
Cuando este lindo milagro me esta pasando 
callado miro mi alrededor…
Pienso:
,,Soy el loco inmejorable,,
Entonces es cuando la felicidad eterna descansa sobre mi.




Un comentariu: